فرم های دادگاه
نوشته شده توسط : base

وکیل کیفری در مشهد

در برخی از کشورها ، مانند ژاپن ، یک نویسنده یا منشی می تواند فرم های دادگاه را پر کرده و برای افرادی که توانایی مالی ندارند یا نیازی به وکیل ندارند ، اوراق ساده تهیه کند و به آنها در مورد نحوه مدیریت و استدلال پرونده های خود مشاوره دهد. وکالت (کتبی و شفاهی) در جلسات اداری 
در بیشتر کشورهای توسعه یافته ، قانونگذار صلاحیت اصلی در مورد مسائل بسیار فنی را به دستگاه های اجرایی قوه مجریه که ناظر بر این موارد هستند ، اعطا کرده است. در نتیجه ، برخی از وکلا متخصص حقوق اداری شده اند. در چند کشور ، دسته خاصی از حقوقدانان با انحصار بر این نوع وکالت وجود دارد. به عنوان مثال ، فرانسه قبلاً دارای حقوق قانونی بود (که در سال 1991 در حرفه اصلی وکالت ادغام شدند). در سایر کشورها ، مانند ایالات متحده ، وکلای مدافع به دلیل حفظ غیر رسمی بودن آنها به طور قانونی از انواع خاصی از جلسات اداری منع شده اند.
دریافت و مشاوره مشتری (در رابطه با دعاوی در حال انتظار)
یکی از جنبه های مهم شغل وکیل توسعه و مدیریت روابط با مشتریان (یا کارمندان مشتری ، در صورتی که وکیل در یک دولت یا شرکتی کار می کند) است. رابطه مشتری وکیل در شش مرحله توضیح داده شده است. ابتدا ، رابطه با مصاحبه ای شروع می شود که وکیل شخصاً با مشتری آشنا می شود. گام دوم کشف حقایق پرونده مشتری است. ثالثاً روشن کردن آنچه مشتری می خواهد انجام دهد. مرحله چهارم جایی است که وکیل انتظارات مشتری را در مورد آنچه واقعاً می توان انجام داد ، شکل می دهد. مرحله دوم تا آخر شروع به ایجاد ادعاها یا دفاع های مختلف برای مشتری می کند. در نهایت ، وکیل هزینه های خود را برای موکل توضیح می دهد. 
در انگلستان ، فقط وکلا به طور سنتی با مشتری تماس مستقیم داشتند. وکیل در صورت لزوم وکیل دادگستری را حفظ کرد و به عنوان واسطه بین وکیل دادگستری و مشتری عمل کرد.





:: برچسب‌ها: وکیل کیفری در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: